Skip links

Content is king!

Contentcreatie

Content is het geheel aan tekst en beeld welke informatief, entertainend of activerend zijn. Content heeft allang niet meer de doelstelling om alleen te laten zien hoe goed en geweldig je bent. Het gaat tegenwoordig niet meer zo zeer om ‘adverteren’ maar om het ‘verdienen van aandacht’, het vertellen van jouw verhaal… Daarbij zijn een goede contentstrategie en een consistent foto- en filmbeleid minstens zo belangrijk.

 

Beweeg over de afbeeldingen voor meer informatie.

Het hart van contentstrategie is storytelling! Jouw verhaal is de basis en zorgt ervoor dat je de aandacht van je doelgroep krijgt. Een corporate story geeft betekenis aan de visie, missie, kernwaarden en strategie, maar voegt daar ook emotie aan toe. Een corporate story is authentiek en geloofwaardig. Jouw corporate story moet interessant zijn om te vertellen, te horen en te lezen en ik kan je helpen om deze kort en krachtig te formuleren.

Het is belangrijk om een goede structuur aan te brengen in het maken van de content. Je corparate story is de basis, maar hoe wil je invulling geven aan al het andere? Het opstellen van een contentcircle is een mooi middel om hier meer inzicht in te krijgen. Samen met jou vul ik de stappen in en geef ik jouw verhaal meer vorm. Hierdoor heb je een goede basis om er zelf mee aan de slag te gaan. Wil je liever ondersteuning voor de langere termijn? Geen probleem natuurlijk!

Belangrijk is om een goede balans te vinden tussen online en offline content. We neigen tegenwoordig vooral naar online content, maar juist een crossmediale aanpak zorgt ervoor dat je de doelgroep van het ene naar het andere medium lokt. Ben je benieuwd wat de mogelijkheden zijn van online en offline content? Maak gewoon eens een afspraak met me zodat ik het je kan vertellen.

Tekst informeert, beeld amuseert. Soms wordt de rol van beeldmateriaal enorm onderschat. Iedere foto vertelt een verhaal, een hoofdstuk. Jouw verhaal, jouw boek wordt verteld door alle beelden samen. Daarom is het belangrijk dat het fotobeleid consistent is en past bij de organisatie en de boodschap die je wilt overbrengen. Bij het maken van de juiste foto’s en video’s werk ik altijd samen met de beste fotografen en filmers. Want daar pluk je zowel direct als op de lange termijn de vruchten van.

Laten we snel een praatje maken!

Contact