Skip links

Extern winnen is intern beginnen!

Interne communicatie

Roep je heel hard maar lijkt er niemand te luisteren? Of komt je boodschap soms niet helemaal lekker over? Je praat wel, maar zeg je ook echt iets? Lijken je klanten of collega’s niet geïnteresseerd in wat je te vertellen hebt? Hoe krijg je de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste doelgroep?

Wanneer je tegen dit soort vraagstukken aanloopt is het een goed idee om te beginnen bij de interne communicatie. Want: extern winnen is intern beginnen! Het is de bedoeling om de focus te leggen op betrokkenheid en verbondenheid van je medewerkers met jouw bedrijf.

Maar welke kanalen ga je daarvoor inzetten? Hoe breng je de boodschappen op een consistente wijze over? En hoe zorg je ervoor dat je zegt wat je daadwerkelijk wilt zeggen? Welke rol speelt social media als het gaat om de interne communicatie? Ga je voor een crossmediale aanpak? Een hele berg vragen waar je een antwoord op wilt vinden. Zie je door de bomen het bos niet meer? Geen paniek, ik kan je daarbij helpen!

Samen met jou stel ik een plan op en kijken we naar wat voor jouw organisatie werkt. Alles is mogelijk, maar de focus ligt daarbij op de lange termijn. Je kunt beter één middel goed uitwerken dan drie voor de helft… Hieronder vind je een aantal voorbeelden van middelen die je kunt inzetten voor je interne communicatie.

 

Beweeg over de afbeeldingen voor meer informatie.

Laten we snel een praatje maken!

Contact